איך מתחילים לעבוד עם כרטיס ביקור דיגיטלי (ספוילר – זה קל)
צוות ליעד קארד מזמין אתכם לגלות את העולם המופלא של כרטיסי ביקור דיגיטלי ואיך להפוך אותם למכונת ייצור לידים.
בשעה טובה הבנתם שכרטיס ביקור דיגיטלי זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לעסק שלכם?
בשורות הבאות תלמדו איך להוציא ממנו את המקסימום ולגרום לו לעבוד בשבילכם!
כרטיס ביקור עם קישור לנכסים הדיגיטליים שלכם
קישור של כרטיס ביקור דיגיטלי לכל הנכסים הדיגיטליים שלכם מחזק את הויראליות שלו, יוצר חשיפה מוגברת לעסק ומאפשר ללקוחות שלכם לקבל עליכם יותר מידע מתומצת וחשוב בלחיצת כפתור. כך עושים את זה:
מוסיפים את הכרטיס שלכם למסך הבית בטלפון
ברגע שהכרטיס הדיגיטלי שלכם מוכן, הוסיפו אותו למסך הבית בנייד שלכם, כדי שיהיה לכם הכי קל ונגיש להיכנס אליו ולשתף אותו בכל רגע נתון.
כרטיס ביקור דיגיטלי עם לחצן שיתוף באמצעות סריקת QR ברקוד
פגשתם לקוח במעלית? או לקוח ממהר, שלא רוצה לשתף את מספר הנייד שלו מסיבה כלשהי?
תוכלו לשתף את הכרטיס שלכם במהירות על ידי סריקת QR באמצעות סורק ברקודים או מצלמה בנייד.
משתפים כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק עם לקוחות אחרי פגישה
אחרי פגישה עסקית מקובל לשלוף כרטיס ביקור ולתת אותו ללקוח.
במקרה של כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם שולחים לנייד של הלקוח את הכרטיס שלכם דרך ווצאפ או מייל, או בכל דרך אחרת המתאימה לו.
כך אתם יוצרים רושם ראשוני טוב יותר, נותנים ללקוח פרטי התקשרות בלחיצת כפתור ומאפשרים לו להעביר את המידע עליכם למי שהוא רוצה בהמשך.
משתפים את הכרטיס הדיגיטלי עם לקוחות קיימים
הלקוחות הפעילים שלכם אולי כבר מכירים אתכם טוב, אבל גם להם מגיע להנות.
שלחו להם את הכרטיס המעוצב שלכם, כדי שהם יוכלו לקבל את המידע החשוב עליכם, כדי שתהיה להם אפשרות לשתף את מי שהם רוצים וגם שתהיה להם דרך נגישה, חכמה, מתקדמת ונוחה יותר להיות אתכם בקשר.
מומלץ גם לבקש מהלקוחות הקיימים שלכם לשתף את הכרטיס בצורה יזומה, כדי להפוך אותו ויראלי ולשמור על קשר קרוב – כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים כולל גם לחצן שיתוף, כך שהם יכולים לעשות את זה בלחיצת כפתור, בדרך מהנה ומהירה.
בוחרים כרטיס ביקור דיגיטלי שמופיע בגוגל
כשאתם עושים כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ עם חברה מקצועית, אתם מקבלים כרטיס שיש לו כתובת והוא נמצא גם באינדקס האתרים של גוגל.
למעשה זהו מיניסייט – מיני אתר אינטרנט, שמחזק את הקידום שלכם בוגל ואפשר למצוא אותו גם במנועי החיפוש.
כרטיס דיגיטלי עם קישור לווצאפ עסקי
אחד הפיצ'רים החשובים בכרטיסי ביקור דיגיטלי הם הלחצנים שלוקחים את הלקוח ישירות לווצאפ שלכם (ולקישורים חשובים אחרים).
כדי להפעיל את הקישור לווצאפ העסקי שלכם, אתם מעדכנים את פרטי הכרטיס הדיגיטלי בפרופיל, או בהגדרות של הווצאפ העסקי.
כדאי גם לשלב אותו בהודעת הפתיחה של הווצאפ העסקי כך שהלקוח מקבל אותו מייד בפעם הראשונה שהוא שולח לכם הודעת ווצאפ.
כרטיס ביקור לעסק עם קישור לרשתות חברתיות
חשוב להכניס לכרטיס הדיגיטלי של העסק לחצן המקשר את הלקוח לפרופיל שלכם ברשתות חברתיות, כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.
אבל כדאי לעשות גם את הפעולה ההפוכה וליצור קישור לכרטיס הדיגיטלי מהרשתות החברתיות, על מנת שכל לקוח שנכנס לפרופיל שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם, יוכל להיכנס משם גם לכרטיס הדיגיטלי שלכם בקלות.
מקשרים את הכרטיס שלכם למייל העסקי
תקשורת עסקית במייל היא חלק מהחיים ולכן חשוב שהכרטיס שלכם יופיע בכל התקשרות עסקית שאתם יוצרים במייל .כל מה שצריך לעשות זה להוסיף את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בחתימה של המייל העסקי.
למי שלא מכיר, נכנסים להגדרות של המייל. בעמודה "כללי" יורדים למטה עד לחתימה, מוסיפים את הקישור ולוחצים "שמירת שינויים".
מוסיפים את הכרטיס הדיגיטלי לאינדקסים מקצועיים
אם אתם מופיעים באינדקס עסקים כללי, או ספציפי לתחום המקצועי שלכם, הוסיפו את הכרטיס הדיגיטלי שלכם לתיאור שלכם ולפרטי התקשרות אתכם.
כך אתם מוודאים שהלקוח יוכל לקבל עליכם מידע נוסף וגם פרטי התקשרות אתכם בלחיצת כפתור.
כך גם לגבי גוגל מיי ביזנס למשל ואפילו גוגל מפות.
ליעד קארד – כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים שרוצים יותר
ליעד קארד מבית ליעד פתרונות פרסום, מספקים שירותי עיצוב והקמה של כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב, איכותי ומותאם אישית לכם ולעסק שלכם במחירים נגישים.
מחפשים את הדרך האידיאלית להפוך את העסק שלכם ויראלי? רוצים להגיע יותר בקלות ללקוחות וליצור לידים באפס מאמץ? דברו איתנו ונשמח לעזור!